Contact
Licent
|
Licent Inkomen |
Schade melden |
|
---|---|---|---|
T |
074-259 22 58 |
085-773 26 85 |
074-265 91 37 |
E |
info@licent.nl | reactie@licentinkomen.nl | schade@licent.nl |
W |
licent.nl | licentinkomen.nl | |
|
Postbus 671 7550 AR Hengelo |
Let op: Meld schade eerst bij je eigen assurantiekantoor >> |
|
AFM: 12009293 KvK: 06091047 |
Telefonische bereikbaarheid en reactietijden
Het volmachtbedrijf Licent Assuradeuren werkt uitsluitend via adviseurs. Bij vragen kunt u daarom het beste met uw adviseur bellen. Klik hier voor het telefoonummer en de openingstijden van uw adviseur. Voor dringende zaken zijn zij ook buiten kantoortijden bereikbaar. Als u dan belt naar het kantoornummer krijgt u hierover aanvullende uitleg.Onze medewerkers zijn op werkdagen aanwezig van 08.30 uur tot 17.30 uur. Bij het bellen met ons betaalt u de gebruikelijke kosten. Wij werken niet met ‘betaalde’ telefoonnummers.
Als u ons belt of mailt reageren wij zo snel mogelijk via uw adviseur, maar in ieder geval binnen 10 werkdagen nadat wij stukken hebben ontvangen. Schademeldingen krijgen bij ons altijd voorrang. Onze reactiestreeftijden zijn:
- het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen, maximaal 5 werkdagen
- het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande; maximaal 5 werkdagen
- het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen); maximaal 10 werkdagen
- schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen; maximaal 5 werkdagen
- klachtenbehandeling, zie onze klachtenprocedure
Houd u er rekening mee dat ook uw adviseur wellicht nog reactietijden kent en dat de werkelijke termijn waarbinnen naar u gereageerd wordt, wat langer kan zijn.