Compliment, tip of klacht

COMPLIMENT OF TIP? WE HOREN HET GRAAG!

Heb je een compliment, tip of wil je iets anders aan ons kwijt? Laat het ons weten en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
 

KLACHT? LATEN WE HET SAMEN OPLOSSEN!

We doen ons uiterste best om je goed van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dit lossen we graag samen met je op. Bel of mail voor een afspraak en je krijgt alle ruimte om uit te leggen wat er speelt.

Bel 074-2592258 of mail naar klachten@licent.nl.

Een brief schrijven mag natuurlijk ook. Stuur deze naar:
Licent Assuradeuren B.V.
T.a.v. de Directie
Postbus 960
7550 AZ Hengelo
Wij beantwoorden je klacht binnen 2 werkdagen. Lukt dit niet, dan laten wij je dit weten.
 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Ben je niet tevreden over onze oplossing? Leg de klacht dan voor aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Doe dit binnen drie maanden nadat je van ons een definitieve reactie hebt gekregen. Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.005924. Op www.kifid.nl staat uitgelegd hoe je je klacht kunt indienen.
 

Rechter

Eventueel kun je je klacht ook voorleggen aan de bevoegde rechter. Let op: wanneer je hiervoor kiest, kan het Kifid je klacht niet meer behandelen.
 
Cookie instellingen